Black Friday: Στροφή σε αγορά "εμπειριών" μέσω υπηρεσιών έναντι καταναλωτικών προϊόντων το 2025
- 1 Ειδήσεις
- 1 Απόψεις
- 1 Πολυμέσα
- Σχόλια
Cnn.gr
H στροφή προς τις υπηρεσίες σε σχέση με τα "παραδοσιακά" προϊόντα, που πωλούνταν κατά κύριο λόγο σε προηγούμενες Black Friday, είναι μία από τις κυρίαρχες διαφοροποιήσεις στην συμπεριφορά των καταναλωτών, που παρατηρήθηκαν κατά τη φετινή αντίστοιχη περίοδο. Φαίνεται ότι οι πάλαι ποτέ τεράστιες ουρές για την αγορά τηλεοράσεων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών αποτελούν πλέον παρελθόν, χωρίς φυσικά......
Άρθρα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(43)
- Άμυνα(26)
- Αστυνομικά(29)
- Εκπαίδευση(178)
- Εργασία(21)
- Θρησκεία(34)
- Κοινωνία(595)
- Νομικά(9)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(424)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.