Η AI αλλάζει τους καταναλωτές, όχι όμως και τις επιχειρήσεις

Flash.gr



Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μεταμορφώνει τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία, όμως η επανάσταση καθυστερεί σημαντικά όσον αφορά τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας δύο αναλυτών της Goldman Sachs. "Πολλές εφαρμογές για καταναλωτές αποδεικνύουν την αξία της Τεχνητής Νοημοσύνης, είτε πρόκειται για εφαρμογές ChatGPT είτε για εφαρμογές Claude σε επίπεδο......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Ελλάδα