Η AI αλλάζει τους καταναλωτές, όχι όμως και τις επιχειρήσεις
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Flash.gr
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μεταμορφώνει τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία, όμως η επανάσταση καθυστερεί σημαντικά όσον αφορά τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας δύο αναλυτών της Goldman Sachs. "Πολλές εφαρμογές για καταναλωτές αποδεικνύουν την αξία της Τεχνητής Νοημοσύνης, είτε πρόκειται για εφαρμογές ChatGPT είτε για εφαρμογές Claude σε επίπεδο......
Άρθρα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(26)
- Άμυνα(42)
- Αστυνομικά(36)
- Εκπαίδευση(256)
- Εργασία(67)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(671)
- Νομικά(10)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(781)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.