Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media
- 4 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Documentonews.gr
Μελέτη της Kantar για την καμπάνια μεγάλου διαφημιζόμενου brand στο δίκτυο της Κωτσόβολος τεκμηριώνει την επιδραστικότητα των instore διαφημιστικών καναλιών στα φυσικά καταστήματα. Η Κωτσόβολος , πρωτοπορώντας στον χώρο του ελληνικού retail, παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα που αφορά αποκλειστικά τα Retail Media, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό ρόλο της στην αξιοποίηση του φυσικού......
Άρθρα
Κωτσόβολος: Η πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media
Κωτσόβολος: Πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media
Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα...ߪ
Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα...ߪ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(20)
- Άμυνα(56)
- Αστυνομικά(106)
- Εκπαίδευση(179)
- Εργασία(107)
- Θρησκεία(5)
- Κοινωνία(517)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(538)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.