Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media
- 3 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα που αφορά αποκλειστικά τα Retail Media, επιβεβαιώνοντας τον σημαντικό ρόλο της στην αξιοποίηση του φυσικού καταστήματος ως σύγχρονου, μετρήσιμου διαφημιστικού καναλιού για κάθε brand. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την Kantar για λογαριασμό της Tempo OMD και επικεντρώθηκε σε καμπάνια μεγάλου διαφημιζόμενου που προβλήθηκε μέσα......
Άρθρα
Κωτσόβολος: Πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media
Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα...ߪ
Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα...ߪ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(20)
- Άμυνα(56)
- Αστυνομικά(106)
- Εκπαίδευση(179)
- Εργασία(107)
- Θρησκεία(5)
- Κοινωνία(517)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(538)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.