Λιανεμπόριο τροφίμων: Το προφίλ του on line αγοραστή στην Ελλάδα
- 15 Ειδήσεις
- 12 Πολυμέσα
- Σχόλια
Euro2day.gr
Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία, καθώς και σε ποιοτικά δεδομένα και......
Άρθρα
Τι αγοράζουν περισσότερο online από τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα - Με...ߪ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πόσο διαφορετικά συμπεριφέρεται ο αγοραστής στο online κανάλι;
Άνοδος των online πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων - Στο 21% ο ετήσιος...ߪ
NielsenIQ: Πόσο διαφορετικά ψωνίζει ο Έλληνας στο online σούπερ μάρκετ;
Λιανεμπόριο τροφίμων: Ποιοι κάνουν διαδικτυακά τα ψώνια τους και τι...ߪ
Online αγορές στα σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 21% - Τι επιλέγει ο...ߪ
Λιανεμπόριο τροφίμων: Κερδίζουν έδαφος οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, ποιο το...ߪ
NielsenIQ: Το προφίλ του on line αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων
NielsenIQ: Το προφίλ του on line αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων
Λιανεμπόριο τροφίμων: Το προφίλ του on line αγοραστή στην Ελλάδα
NielsenIQ: Πόσοι ψωνίζουν διαδικτυακά και τι προϊόντα επιλέγουν

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(87)
- Εκπαίδευση(159)
- Εργασία(102)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(480)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(401)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.