NielsenIQ: Πόσοι ψωνίζουν διαδικτυακά και τι προϊόντα επιλέγουν
- 18 Ειδήσεις
- 15 Πολυμέσα
- Σχόλια
Emea.gr
Αναμφίβολη είναι η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, σύμφωνα με τη γνωστή εταιρεία ερευνών NielsenIQ. Ως αποτέλεσμα είναι επιτακτική η ανάγκη για τις εταιρείες να παρακολουθούν το online κανάλι πωλήσεων και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία, όπως και ποιοτικά δεδομένα και στοιχεία......
Άρθρα
Ψώνια στο σουπερμάρκετ ή παραγγελία από το ίντερνετ; - Δείτε τι προτιμούν...ߪ
NielsenIQ: Το προφίλ του online αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων
Νέα έρευνα της NielsenIQ: Αυτό είναι το προφίλ του on line αγοραστή στο...ߪ
Τι αγοράζουν περισσότερο online από τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα - Με...ߪ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πόσο διαφορετικά συμπεριφέρεται ο αγοραστής στο online κανάλι;
Άνοδος των online πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων - Στο 21% ο ετήσιος...ߪ
NielsenIQ: Πόσο διαφορετικά ψωνίζει ο Έλληνας στο online σούπερ μάρκετ;
Λιανεμπόριο τροφίμων: Ποιοι κάνουν διαδικτυακά τα ψώνια τους και τι...ߪ
Online αγορές στα σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 21% - Τι επιλέγει ο...ߪ
Λιανεμπόριο τροφίμων: Κερδίζουν έδαφος οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, ποιο το...ߪ
NielsenIQ: Το προφίλ του on line αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(68)
- Αστυνομικά(95)
- Εκπαίδευση(188)
- Εργασία(107)
- Θρησκεία(3)
- Κοινωνία(526)
- Νομικά(10)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(512)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.