NielsenIQ: Πόσο διαφορετικά ψωνίζει ο Έλληνας στο online σούπερ μάρκετ;
- 19 Ειδήσεις
- 15 Πολυμέσα
- Σχόλια
Flash.gr
Η δυναμική του online καναλιού είναι αδιαμφισβήτητη πλέον για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής και, ακόμη και αν στο λιανεμπόριο τροφίμων η συνεισφορά του για την Ελλάδα είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, το γεγονός ότι αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις, καταδεικνύει πως σίγουρα δεν θα πρέπει ούτε να υποτιμάται, αλλά ούτε και να αγνοείται....
Άρθρα
Σούπερ μάρκετ ή online: Πώς κάνουν οι Έλληνες τα ψώνια τους;
Ψώνια στο σουπερμάρκετ ή παραγγελία από το ίντερνετ; - Δείτε τι προτιμούν...ߪ
NielsenIQ: Το προφίλ του online αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων
Νέα έρευνα της NielsenIQ: Αυτό είναι το προφίλ του on line αγοραστή στο...ߪ
Τι αγοράζουν περισσότερο online από τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα - Με...ߪ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πόσο διαφορετικά συμπεριφέρεται ο αγοραστής στο online κανάλι;
Άνοδος των online πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων - Στο 21% ο ετήσιος...ߪ
NielsenIQ: Πόσο διαφορετικά ψωνίζει ο Έλληνας στο online σούπερ μάρκετ;
Λιανεμπόριο τροφίμων: Ποιοι κάνουν διαδικτυακά τα ψώνια τους και τι...ߪ
Online αγορές στα σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 21% - Τι επιλέγει ο...ߪ
Λιανεμπόριο τροφίμων: Κερδίζουν έδαφος οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, ποιο το...ߪ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(68)
- Αστυνομικά(95)
- Εκπαίδευση(188)
- Εργασία(107)
- Θρησκεία(3)
- Κοινωνία(526)
- Νομικά(10)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(512)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.