5 βασικές τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές
- 15 Ειδήσεις
- 8 Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Η ελληνική αγορα δεν είναι απλώς πιο ψηφιακή... είναι πιο συνειδητοποιημένη. Οι καταναλωτές απαιτούν εμπειρίες, διαφάνεια και αξιοπιστία. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε αυτές τις αξίες, χτίζουν όχι μόνο πωλήσεις, αλλά και σχέσεις. Τα παραπάνω προκύπτουν από την τελευταία έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου 2025, που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο......
Άρθρα
To 74% των Ελλήνων αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες online
Διαδικτυακές αγορές: Τι προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές
Έρευνα για τις διαδικτυακές αγορές αποκαλύπτει τις νέες τάσεις - Τι...ߪ
5 βασικές τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές
GRECA: Οι νέες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές
Online Αγορές: Η συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στην έρευνα του GR.EC.A
Πώς αγοράζουν ηλεκτρονικά οι Ελληνες
Διαδικτυακές αγορές: Τι προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές - Το 62% δεν...ߪ
GR.EC.A.: Πώς κάνουν τα ηλεκτρονικά ψώνια τους οι Έλληνες
Κερδίζουν έδαφος οι διαδικτυακές αγορές -Οι νέες τάσεις των Ελλήνων...ߪ
Τι προσέχουν οι Έλληνες όταν ψωνίζουν από το διαδίκτυο
Οι νέες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στo e-shopping

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(32)
- Άμυνα(61)
- Αστυνομικά(100)
- Εκπαίδευση(212)
- Εργασία(101)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(494)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(5)
- Πολιτική(588)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.