Έρευνα για τις διαδικτυακές αγορές αποκαλύπτει τις νέες τάσεις - Τι προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές
- 15 Ειδήσεις
- 8 Πολυμέσα
- Σχόλια
Enikonomia.gr
Το 55% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν θα αγόραζε από ένα κατάστημα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα και αν είχε χαμηλότερες τιμές, όπως αυτό προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησαν ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO για τις διαδικτυακές αγορές......
Άρθρα
To 74% των Ελλήνων αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες online
Διαδικτυακές αγορές: Τι προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές
Έρευνα για τις διαδικτυακές αγορές αποκαλύπτει τις νέες τάσεις - Τι...ߪ
5 βασικές τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές
GRECA: Οι νέες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές
Online Αγορές: Η συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στην έρευνα του GR.EC.A
Πώς αγοράζουν ηλεκτρονικά οι Ελληνες
Διαδικτυακές αγορές: Τι προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές - Το 62% δεν...ߪ
GR.EC.A.: Πώς κάνουν τα ηλεκτρονικά ψώνια τους οι Έλληνες
Κερδίζουν έδαφος οι διαδικτυακές αγορές -Οι νέες τάσεις των Ελλήνων...ߪ
Τι προσέχουν οι Έλληνες όταν ψωνίζουν από το διαδίκτυο
Οι νέες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στo e-shopping

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(32)
- Άμυνα(61)
- Αστυνομικά(100)
- Εκπαίδευση(212)
- Εργασία(101)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(494)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(5)
- Πολιτική(588)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.