Σεξ, επιθυμία και ηδονή - Όσα λένε οι διαφημίσεις του 2000 για την καταναλωτική κουλτούρα

In.gr



Κοιτάζοντας πίσω σε μερικές από τις πιο εμβληματικές διαφημίσεις της δεκαετίας του 2000, όπως κάνει η τελευταία συλλεκτική έκδοση της Taschen στη σειρά All-American Ads, αποκαλύπτει τις πρώτες ενδείξεις για την κατεύθυνση προς την οποία κατευθυνόταν η καταναλωτική κουλτούρα. Ήταν μια εποχή όπου η τηλεόραση κύρους και τα ριάλιτι σόου κυριαρχούσαν, οι διασημότητες έβαζαν ενέχυρο τα πάντα, από Moet......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Ελλάδα