Σεξ, επιθυμία και ηδονή - Όσα λένε οι διαφημίσεις του 2000 για την καταναλωτική κουλτούρα
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
In.gr
Κοιτάζοντας πίσω σε μερικές από τις πιο εμβληματικές διαφημίσεις της δεκαετίας του 2000, όπως κάνει η τελευταία συλλεκτική έκδοση της Taschen στη σειρά All-American Ads, αποκαλύπτει τις πρώτες ενδείξεις για την κατεύθυνση προς την οποία κατευθυνόταν η καταναλωτική κουλτούρα. Ήταν μια εποχή όπου η τηλεόραση κύρους και τα ριάλιτι σόου κυριαρχούσαν, οι διασημότητες έβαζαν ενέχυρο τα πάντα, από Moet......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(15)
- Άμυνα(63)
- Αστυνομικά(88)
- Εκπαίδευση(130)
- Εργασία(94)
- Θρησκεία(6)
- Κοινωνία(467)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(400)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.