Σούπερ μάρκετ: Τι ψωνίζει κάθε γενιά και πώς αλλάζει το καλάθι του Έλληνα καταναλωτή
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Flash.gr
Η αγορά των σούπερ μάρκετ μοιάζει με εκείνο το "ήρεμο λιμάνι" που αντέχει σε καταιγίδες. Παρά την ψυχολογική πίεση, τις ανατιμήσεις και το συνεχές αίσθημα φόβου που συνοδεύει τον Έλληνα καταναλωτή σε κάθε επίσκεψη στο ράφι, η κατανάλωση όχι μόνο δεν υποχωρεί, ανεβαίνει. Και μάλιστα με σημαντικές διαφοροποιήσεις από γενιά σε γενιά, δημιουργώντας ένα νέο, σύνθετο μωσαϊκό αγοραστικών συνηθειών. "Το......
Άρθρα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(41)
- Άμυνα(34)
- Αστυνομικά(20)
- Εκπαίδευση(297)
- Εργασία(66)
- Θρησκεία(14)
- Κοινωνία(562)
- Νομικά(19)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(558)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.