Σούπερ μάρκετ: Τι ψωνίζει κάθε γενιά και πώς αλλάζει το καλάθι του Έλληνα καταναλωτή

Flash.gr



Η αγορά των σούπερ μάρκετ μοιάζει με εκείνο το "ήρεμο λιμάνι" που αντέχει σε καταιγίδες. Παρά την ψυχολογική πίεση, τις ανατιμήσεις και το συνεχές αίσθημα φόβου που συνοδεύει τον Έλληνα καταναλωτή σε κάθε επίσκεψη στο ράφι, η κατανάλωση όχι μόνο δεν υποχωρεί, ανεβαίνει. Και μάλιστα με σημαντικές διαφοροποιήσεις από γενιά σε γενιά, δημιουργώντας ένα νέο, σύνθετο μωσαϊκό αγοραστικών συνηθειών. "Το......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Ελλάδα