European shoppers willing to switch payment methods for faster checkouts, but trust remains key, new research finds

Cyprustimes.com



Over half (53%) of European shoppers are willing to switch to a new type of online payment method, especially when incentivised with faster checkout, discounts or rewards. Nearly half (48%) would consider using one-click purchases, but concerns about trust and security continue to hold some consumers back. 43% of consumers say they wouldn't return to a retailer after a poor checkout experience......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Υγεία