"Ασφαλιστική Αγορά: Πώς διαμορφώνεται η επόμενη μέρα με όχημα την τεχνολογία και τον πελάτη"

Epixeiro



Η έρευνα Customer Experience (CX) 2025 της Bain, με συμμετοχή και της Ελλάδας, αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη για πελατοκεντρική πρόληψη κινδύνων, τεχνολογική καινοτομία και λειτουργική αρτιότητα Ο παγκόσμιος ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, καθώς το χάσμα προστασίας διευρύνεται, οι αναδυόμενοι κίνδυνοι εντείνονται και τα παραδοσιακά μοντέλα ανάπτυξης αρχίζουν να πιέζονται....

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Ασφάλειες