Έρευνα: Η διαφήμιση στα social media παρουσιάζει μειωμένη απόδοση στις ΗΠΑ

Reporter.gr



Μελέτη της Taboola σε συνεργασία με την Qualtrics έδειξε ότι το 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση των επενδύσεών τους στη διαφήμιση μέσω social media, για αυτό και αναζητούν λύση σε εναλλακτικά ψηφιακά κανάλια. Η διαφήμιση με στόχο την απόδοση (performance advertising) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη - οι προβλέψεις της αγοράς δείχνουν ότι οι......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Διεθνή