Be Seen by the Best Eyes: Όταν η δημιουργικότητα ζητά απαιτητικά βλέμματα

Athensvoice.gr



Το "Be Seen By The Best Eyes", η νέα πρωτοποριακή καμπάνια της MullenLowe Design Studio για τα ADC Awards, αποτελεί ένα σπάνιο μάθημα για τον σύγχρονο δημιουργικό κλάδο και το marketing, ξεδιπλώνοντας ιδέες που αξίζει να μελετήσουμε με δημοσιογραφικό και επαγγελματικό βλέμμα. Για πρώτη φορά, η καμπάνια καλεί τους επαγγελματίες του design και της διαφήμισης να αποταθούν στο "πειρασμό" της......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Lifestyle