Be Seen by the Best Eyes: Όταν η δημιουργικότητα ζητά απαιτητικά βλέμματα
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Athensvoice.gr
Το "Be Seen By The Best Eyes", η νέα πρωτοποριακή καμπάνια της MullenLowe Design Studio για τα ADC Awards, αποτελεί ένα σπάνιο μάθημα για τον σύγχρονο δημιουργικό κλάδο και το marketing, ξεδιπλώνοντας ιδέες που αξίζει να μελετήσουμε με δημοσιογραφικό και επαγγελματικό βλέμμα. Για πρώτη φορά, η καμπάνια καλεί τους επαγγελματίες του design και της διαφήμισης να αποταθούν στο "πειρασμό" της......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Πολιτισμός
- Lifestyle(774)
- politismos(118)
- Βιβλία(27)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(58)
- Κινηματογράφος(69)
- Μουσική(43)
- Παράξενα(62)
- Τέχνη(163)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.