Στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης οι τηλεπικοινωνιακές

Kathimerini.gr



Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις τηλεπικοινωνίες δεν είναι κάτι εντελώς καινούργιο. Από τις πρώτες εφαρμογές της ήταν στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, όπου οι διαδικασίες έγιναν πιο αυτοματοποιημένες, με στόχο την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των συνδρομητών. Σήμερα, η AI διαχειρίζεται ένα μεγάλο μέρος της επικοινωνίας με το κοινό, αφήνοντας την επέμβαση εκπροσώπου μόνο για τα πιο σύνθετα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Lifestyle