Στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης οι τηλεπικοινωνιακές
- 34 Ειδήσεις
- 2 Blogs
- 12 Πολυμέσα
- Σχόλια
Kathimerini.gr
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις τηλεπικοινωνίες δεν είναι κάτι εντελώς καινούργιο. Από τις πρώτες εφαρμογές της ήταν στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, όπου οι διαδικασίες έγιναν πιο αυτοματοποιημένες, με στόχο την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των συνδρομητών. Σήμερα, η AI διαχειρίζεται ένα μεγάλο μέρος της επικοινωνίας με το κοινό, αφήνοντας την επέμβαση εκπροσώπου μόνο για τα πιο σύνθετα......
Άρθρα
Μητσοτάκης: ΤΟ AΙ ίσως είναι μια τεχνολογική επανάσταση με διαφορετικά...ߪ
Χειραψία Μητσοτάκη - Καραμανλή στην παρουσίαση βιβλίου του Ευ. Στυλιανίδη
Χειραψία Μητσοτάκη - Καραμανλή στην παρουσίαση βιβλίου του Ευ. Στυλιανίδη...ߪ
Olympia Forum VI: Τι να περιμένουμε από την τεχνητή νοημοσύνη σε υγεία...ߪ
Στα χέρια των δημοσίων υπαλλήλων το εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης
Olympia Forum VI: Τι να περιμένουμε από την Τεχνητή Νοημοσύνη σε υγεία...ߪ
Olympia Forum VI: H Τεχνητή Νοημοσύνη σε υγεία, εργασία, τέχνες
Στα χέρια δημοσίων υπαλλήλων εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης
Στα χέρια των δημοσίων υπαλλήλων το εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης...ߪ
Τεχνητή Νοημοσύνη: Τι πρέπει να αναμένουμε σε Υγεία, Εργασία και Τέχνες...ߪ
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το ΑΙ μπαίνει και επίσημα στα σχολεία
Τεχνητή Νοημοσύνη: Τι να περιμένουμε σε Υγεία, Εργασία και Τέχνες τα...ߪ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Πολιτισμός
- Lifestyle(737)
- politismos(59)
- Βιβλία(15)
- Βιντεοπαιχνίδια(6)
- Θέατρο & Χορός(55)
- Κινηματογράφος(88)
- Μουσική(58)
- Παράξενα(63)
- Τέχνη(99)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.