Ιδιωτική ετικέτα, τεχνολογία και omnichannel ξαναγράφουν το λιανεμπόριο

Tovima.gr



Το ελληνικό λιανεμπόριο εξελίσσεται μέσα σε ένα ρευστό περιβάλλον, όπου η οικονομική αστάθεια, οι πληθωριστικές πιέσεις και η μεταβαλλόμενη αγοραστική συμπεριφορά αναδιαμορφώνουν τους κανόνες του ανταγωνισμού. Οι μεγάλες αλυσίδες καλούνται να ισορροπήσουν ανάμεσα στη συγκράτηση τιμών και στην απαίτηση για καλύτερη εξυπηρέτηση, ποιότητα και βιωσιμότητα. Παράλληλα, το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Αγορές