Σκλαβενίτης: Νέα απόπειρα να ανεβάζει στις πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου

Capital.gr



Της Ξανθής Γούναρη Η αλυσίδα Σκλαβενίτης αλλάζει και πάλι τα δεδομένα στο online κανάλι του λιανεμπορίου τροφίμων προχωρώντας στην υιοθέτηση "πλαφόν" στην ελάχιστη αξία καλαθιού, ενώ ταυτόχρονα από ένα ποσό και πάνω μείωσε τις χρεώσεις για την αποστολή των παραγγελιών. Πιο αναλυτικά, από την Τετάρτη 7 Μαίου 2025, η ελάχιστη αξία καλαθιού για ολοκλήρωση παραγγελίας στο eMarket, το ηλεκτρονικό......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Αγορές