O Νίκος Βαρβαδούκας και ο Χρήστος Αμπατζής, νέοι strategic partners στην AfterSalesPro
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Η AfterSalesPro παρουσιάζει την πλατφόρμα 2.0, μια αναβαθμισμένη λύση που αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης του after-sales, της εμπειρίας πελάτη και του operational efficiency. Η νέα έκδοση ενισχύεται από strategic partners. Με 700+ επιχειρήσεις στο δίκτυό της, η πλατφόρμα AfterSalesPro 2.0 μετατρέπει το after-sales από κόστος σε μοχλό growth. Το νέο offering δομείται σε τρεις πυλώνες που καλύπτουν......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.