O Νίκος Βαρβαδούκας και ο Χρήστος Αμπατζής, νέοι strategic partners στην AfterSalesPro

Marketing Week



Η AfterSalesPro παρουσιάζει την πλατφόρμα 2.0, μια αναβαθμισμένη λύση που αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης του after-sales, της εμπειρίας πελάτη και του operational efficiency. Η νέα έκδοση ενισχύεται από strategic partners. Με 700+ επιχειρήσεις στο δίκτυό της, η πλατφόρμα AfterSalesPro 2.0 μετατρέπει το after-sales από κόστος σε μοχλό growth. Το νέο offering δομείται σε τρεις πυλώνες που καλύπτουν......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Media