Το "rebranding Μητσοτάκη"

Tovima.gr



Η έκπληξη που φημολογούνταν ότι επεφύλασσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις ανακοινώσεις του περασμένου Σαββατοκύριακου στη ΔΕΘ δεν ήταν τελικά στο "πακέτο" των μέτρων που εξήγγειλε αλλά στο "περιτύλιγμα" που χρησιμοποίησε για να επικοινωνηθούν οι φοροελαφρύνσεις που ανακοινώθηκαν και είχαν ως κύριο αποδέκτη τη μεσαία τάξη που το τελευταίο διάστημα απέστρεφε όλο και περισσότερο το βλέμμα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Πολιτική