Από παιδική εμμονή σε παγκόσμιο brand - Το φαινόμενο Labubu και η "ντοπαμινική" οικονομία
- 3 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
SofokleousIn.gr
Παρά τις πρόσφατες εκκλήσεις της κινεζικής κυβέρνησης για αυστηρότερο έλεγχο στις λεγόμενες "τυφλές κάρτες" και τα κουτιά-έκπληξη, η Pop Mart, εταιρεία πίσω από τις διάσημες φιγούρες Labubu, φαίνεται να διατηρεί τη δυναμική της ως μία από τις πλέον δημοφιλείς καταναλωτικές φίρμες της Κίνας και όχι μόνο. Η Λαϊκή Ημερησία, επίσημο μέσο του Πεκίνου, δημοσίευσε στις 20 Ιουνίου κύριο άρθρο, όπου......
Άρθρα
Labubu: Ο δημιουργός της δημοφιλούς κούκλας γίνεται ο 10ος πλουσιότερος...ߪ
Από παιδική εμμονή σε παγκόσμιο brand - Το φαινόμενο Labubu και η...ߪ
Labubu: Οι παράξενες φιγούρες που έγιναν παγκόσμια μανία

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(52)
- Αστυνομικά(105)
- Εκπαίδευση(112)
- Εργασία(79)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(492)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(441)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.