Από παιδική εμμονή σε παγκόσμιο brand - Το φαινόμενο Labubu και η "ντοπαμινική" οικονομία

SofokleousIn.gr



Παρά τις πρόσφατες εκκλήσεις της κινεζικής κυβέρνησης για αυστηρότερο έλεγχο στις λεγόμενες "τυφλές κάρτες" και τα κουτιά-έκπληξη, η Pop Mart, εταιρεία πίσω από τις διάσημες φιγούρες Labubu, φαίνεται να διατηρεί τη δυναμική της ως μία από τις πλέον δημοφιλείς καταναλωτικές φίρμες της Κίνας και όχι μόνο. Η Λαϊκή Ημερησία, επίσημο μέσο του Πεκίνου, δημοσίευσε στις 20 Ιουνίου κύριο άρθρο, όπου......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Κοινωνία