Skroutz: Τι ψώνισαν οι Ελληνες στις εκπτώσεις

Euro2day.gr



Με τις καλοκαιρινές εκπτώσεις να έχουν τελειώσει, το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει τα στοιχεία για την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Σύμφωνα με τα δεδομένα λοιπόν, ο μέσος καταναλωτής ξόδεψε κατά μέσο όρο περί τα 62€ για τις εκπτωτικές του αγορές, σημειώνοντας αύξηση κατά 10% σε σύγκριση με την περσινή......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Κοινωνία