Το Dead Island 2 καθυστέρησε γιατί "ήταν χάλια", λέει πρώην στέλεχος της Deep Silver
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Digitallife.gr
Πολλοί θυμούνται το Dead Island του 2011 για τη σφαγή των zombies και την ατμοσφαιρική του βία. Το sequel του, Dead Island 2, όμως, καθυστέρησε σχεδόν 12 ολόκληρα χρόνια και όπως φαίνεται, δεν ήταν απλώς θέμα προγραμματισμού. Σε νέα αναφορά του GamesIndustry.biz, ο πρώην επικεφαλής επικοινωνίας της Deep Silver, Martin Wein, δηλώνει ευθέως: "Το παιχνίδι ήταν χάλια." Η πρώτη έκδοση του Dead Island......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.