Δυτικά brands στην Κίνα: Πώς "σπάνε τον κώδικα" του Κινέζου καταναλωτή

SofokleousIn.gr



Παρά την οικονομική επιβράδυνση της Κίνας, αμερικανικά και ευρωπαϊκά brands επενδύουν ξανά στη μεγαλύτερη αγορά καταναλωτών του πλανήτη, υιοθετώντας τοπικές στρατηγικές, συνεργασίες με κινέζικα agencies και έντονη παρουσία σε πλατφόρμες όπως οι Douyin και Xiaohongshu, προκειμένου να ανταγωνιστούν τις ταχύτατα ανερχόμενες εγχώριες μάρκες. Παρότι η κινεζική οικονομία κόβει ταχύτητα, η χώρα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Κόσμος