Δυτικά brands στην Κίνα: Πώς "σπάνε τον κώδικα" του Κινέζου καταναλωτή
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
SofokleousIn.gr
Παρά την οικονομική επιβράδυνση της Κίνας, αμερικανικά και ευρωπαϊκά brands επενδύουν ξανά στη μεγαλύτερη αγορά καταναλωτών του πλανήτη, υιοθετώντας τοπικές στρατηγικές, συνεργασίες με κινέζικα agencies και έντονη παρουσία σε πλατφόρμες όπως οι Douyin και Xiaohongshu, προκειμένου να ανταγωνιστούν τις ταχύτατα ανερχόμενες εγχώριες μάρκες. Παρότι η κινεζική οικονομία κόβει ταχύτητα, η χώρα......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.