Ανάγκη για στρατηγική επανατοποθέτηση του κλάδου καταναλωτικών προϊόντων
- 13 Ειδήσεις
- 9 Πολυμέσα
- Σχόλια
Ered.gr
Η έκθεση αναδεικνύει τις βαθιές διαρθρωτικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος και προτείνει έναν οδικό χάρτη για το μέλλον. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, οι προσδοκίες των επενδυτών για σταθερές και προβλέψιμες αποδόσεις παραμένουν υψηλές, ενώ η εμπιστοσύνη τους στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων φθίνει. Υπό το βάρος του αυξημένου κόστους ζωής, πολλές εταιρείες έχουν περιορίσει την......
Άρθρα
ΕΥ: "Χαρτογραφεί" τη νέα εποχή στα καταναλωτικά προϊόντα
Έκθεση της ΕΥ: Ανάγκη για στρατηγική επανατοποθέτηση του κλάδου...ߪ
Οι προκλήσεις και οι στρατηγικές για τα καταναλωτικά προϊόντα
Έκθεση της ΕΥ: Ανάγκη για στρατηγική επανατοποθέτηση του κλάδου...ߪ
EY: Οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων πρέπει να ευθυγραμμιστούν με...ߪ
ΕΥ: Ανάγκη για στρατηγική επανατοποθέτηση του κλάδου καταναλωτικών...ߪ
EY: Ανάγκη στρατηγικής επανατοποθέτησης του κλάδου καταναλωτικών προϊόντων
EY: Φθίνει η εμπιστοσύνη των επενδυτών στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων
ΕΥ: Σε σημείο καμπής ο κλάδος καταναλωτικών προϊόντων
Ανάγκη για στρατηγική επανατοποθέτηση του κλάδου καταναλωτικών προϊόντων
Έκθεση ΕΥ: Σε σημείο καμπής ο κλάδος καταναλωτικών προϊόντων
EY: Ανάγκη για στρατηγική επανατοποθέτηση του κλάδου καταναλωτικών...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.