Πώς το Temu κέρδισε τους Ευρωπαίους
- 2 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Kathimerini.gr
Οι εκπτώσεις δεν έχουν πια την ίδια επίδραση στον μέσο Ευρωπαίο καταναλωτή, καθώς πλέον έχει συνηθίσει μια νέα αγοραστική εμπειρία στο Temu, η οποία του δημιουργεί την εντύπωση ότι ψωνίζει συνεχώς σε τιμές ευκαιρίας. Μολονότι ο πληθωρισμός στην Ευρώπη έχει αποκλιμακωθεί, οι καταναλωτές δεν μπορούν να αντισταθούν στην τεράστια γκάμα φθηνών προϊόντων που διατίθενται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους......
Άρθρα
Πώς το Temu κέρδισε τους Ευρωπαίους
Ιταλία: Καταναλωτής πλήρωσε πρόστιμο 618 ευρώ για παραγγελία... 42 ευρώ...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.