Εννέα στους 10 καταναλωτές στην Ελλάδα ανησυχούν για την ιδιωτικότητά τους
- 5 Ειδήσεις
- 2 Blogs
- 5 Πολυμέσα
- Σχόλια
Larissanet.gr
Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν για την ιδιωτικότητά τους, αναζητώντας διαφάνεια και ασφάλεια για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης, σύμφωνα με συμπεράσματα πανευρωπαϊκής έρευνας. Όπως επισημαίνει η Samsung, σε μια εποχή όπου η τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και οι έξυπνες οικιακές συσκευές ενσωματώνονται ολοένα και περισσότερο στην καθημερινότητά......
Άρθρα
Εννέα στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την ιδιωτικότητά τους με την Τεχνητή...ߪ
Έρευνα: Εννέα στους 10 καταναλωτές στην Ελλάδα ανησυχούν για την...ߪ
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της...ߪ
Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν...ߪ
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.