Eproodos.gr

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών...

   ·    πριν από  2 Μήνες 1 ημέρα  ·    

Fileleutheros.net

View fullsize Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα...

   ·    πριν από  2 Μήνες 1 ημέρα  ·    

Eurocapital.gr

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Ionioportal.gr

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Marketpost.gr

photo: pixabay Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Κόσμος φορώντας προστατευτική μάσκα και γάντια ψωνίζουν σε σούπερ μάρκετ στην Κόρινθο, Μεγάλη Τετάρτη 15 Απριλίου 2020. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΩΜΑΣ Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Hermesnews.gr

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown την εβδομάδα δηλαδή, που τελείωσε στις 15/11 σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα Supermarkets την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελειώνει στις 15/11) οδήγησαν σε +17,1% αύξηση των πωλήσεών τους, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen, που παρακολουθεί την εξέλιξη του συνολικού τζίρου αυτών των καταστημάτων. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Epixeiro

Οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα Supermarkets την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελειώνει στις 15/11) οδήγησαν σε +17,1% αύξηση των πωλήσεών τους, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen, που παρακολουθεί την εξέλιξη του συνολικού τζίρου αυτών των καταστημάτων. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Xrimaonline.gr

TAGS Σούπερ Μάρκετ Lockdown Οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα ελληνικά σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελειώνει στις 15/11) οδήγησαν σε +17,1% αύξηση των πωλήσεών τους, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen, που παρακολουθεί την εξέλιξη του συνολικού τζίρου αυτών των καταστημάτων. Εξετάζοντας τα επιμέρους...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Eleftheriaonline.gr

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Ypaithros.gr

Οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα Supermarkets* την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελειώνει στις 15/11) οδήγησαν σε +17,1% αύξηση των πωλήσεών τους, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen, που παρακολουθεί την εξέλιξη του συνολικού τζίρου αυτών των καταστημάτων. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν...

   ·    πριν από  2 Μήνες 2 ημέρες  ·    

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Οικονομία
Palo presentation