Η συμπεριφορά των Ευρωπαίων στα θέματα κατανόησης και κατανάλωσης παραποιημένων/αυθεντικών προϊόντων
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας - Αύξηση παρατηρείται στη ζήτηση για νόμιμα προϊόντα και περιεχόμενο επί πληρωμήΝέα μελέτη από το EUIPO καταδεικνύει ότι το 10% των Ελλήνων πολιτών αναφέρουν ότι εν γνώσει τους αγόρασαν παραποιημένα προϊόντα τους τελευταίους 12 μήνεςΤο 6% των Ελλήνων πολιτών παραδέχονται ότι...
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας, αλλά την ίδια ώρα σε ολόκληρη την ΕΕ πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν επίσης ότι αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή στις αγορές τους εάν ένα προϊόν που είχαν προμηθευτεί ήταν αυθεντικό ή όχι. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της μελέτης που κυκλοφόρησε σήμερα από...
Share Tweet Share Share Email Το 10% των Ελλήνων πολιτών αναφέρει ότι εν γνώσει του αγόρασε παραποιημένα προϊόντα Όλο και λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν προϊόντα αντιγραφής, ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας, σύμφωνα με μια έρευνα που είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας. Ωστόσο, την ίδια ώρα, σε ολόκληρη την Ε.Ε. πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν πως...
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας, αλλά, την ίδια ώρα, σε ολόκληρη την ΕΕ, πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν επίσης πως αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή στις αγορές τους εάν ένα προϊόν που είχαν προμηθευτεί ήταν πρωτότυπο, αυθεντικό ή όχι. Αυτά...
Μόλις το 5% των Ευρωπαίων ισχυρίζεται ότι αγόρασε σκόπιμα παράνομα προϊόντα τους τελευταίους 12 μήνες, με μόλις το 8% να παραδέχεται ότι είχε αποκτήσει εσκεμμένη πρόσβαση σε online περιεχόμενο μέσω παράνομων πηγών κατά την ίδια περίοδο. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της μελέτης που κυκλοφόρησε σήμερα (24.11.2020) από το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της...
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας, αλλά, την ίδια ώρα, σε ολόκληρη την ΕΕ, πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν επίσης πως αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή στις αγορές τους εάν ένα προϊόν που είχαν προμηθευτεί ήταν πρωτότυπο, αυθεντικό ή όχι. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της μελέτης που...
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας - Αύξηση παρατηρείται στη ζήτηση για νόμιμα προϊόντα και περιεχόμενο επί πληρωμήΝέα μελέτη από το EUIPO καταδεικνύει ότι το 10% των Ελλήνων πολιτών αναφέρουν ότι εν γνώσει τους αγόρασαν παραποιημένα προϊόντα τους τελευταίους 12 μήνεςΤο 6% των Ελλήνων πολιτών παραδέχονται ότι...
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας - Αύξηση παρατηρείται στη ζήτηση για νόμιμα προϊόντα και περιεχόμενο επί πληρωμήΝέα μελέτη από το EUIPO καταδεικνύει ότι το 10% των Ελλήνων πολιτών αναφέρουν ότι εν γνώσει τους αγόρασαν παραποιημένα προϊόντα τους τελευταίους 12 μήνεςΤο 6% των Ελλήνων πολιτών παραδέχονται ότι...
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας αλλά, την ίδια ώρα, σε ολόκληρη την ΕΕ, πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν, επίσης, πως αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή στις αγορές τους εάν ένα προϊόν που είχαν προμηθευτεί ήταν πρωτότυπο, αυθεντικό ή όχι. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της μελέτης που...
Λιγότεροι ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας αλλά, την ίδια ώρα, σε ολόκληρη την ΕΕ, πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν, επίσης, πως αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή στις αγορές τους εάν ένα προϊόν που είχαν προμηθευτεί ήταν πρωτότυπο, αυθεντικό ή όχι. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της μελέτης που...
Λιγότεροι Ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας, αλλά, την ίδια ώρα, σε ολόκληρη την ΕΕ, πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν επίσης πως αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή στις αγορές τους εάν ένα προϊόν που είχαν προμηθευτεί ήταν πρωτότυπο, αυθεντικό ή όχι. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της μελέτης που...
Λιγότεροι ευρωπαίοι αγοράζουν πλέον προϊόντα αντιγραφής ή έχουν πρόσβαση σε υλικό πειρατείας αλλά, την ίδια ώρα, σε ολόκληρη την ΕΕ, πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν, επίσης, πως αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή στις αγορές τους εάν ένα προϊόν που είχαν προμηθευτεί ήταν πρωτότυπο, αυθεντικό ή όχι. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της μελέτης που...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Οικονομία
- Αγορές(133)
- Ακίνητα(3)
- Αναλύσεις(5)
- Ασφάλειες(52)
- Διεθνή(75)
- Ενέργεια(116)
- Επιχειρήσεις(753)
- Εφοδιαστική Αλυσίδα(11)
- Μέσα Ενημέρωσης(280)
- Ναυτιλία(15)
- Φορολογία(7)
- Χρηματιστήρια(78)
- Χρηματοδοτήσεις(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.