Νίκος Λαβίδας, Brand President ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς οι καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών διαμορφώνουν έξυπνες λύσεις στο λιανεμπόριο
Κόστος, Τεχνητή Νοημοσύνη και έξυπνες λύσεις βιωσιμότητας στο επίκεντρο των θέσεων του Νίκου Λαβίδα στο συνέδριο ΙΕΛΚΑ Τις αλλαγές που συντελούνται στο οργανωμένο λιανεμπόριο ανέδειξε ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, στη συμμετοχή του στο φετινό συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), στο πλαίσιο ειδικού πάνελ με τίτλο: "Τι μας λέει ο Kotler για το λιανεμπόριο". Ο κλάδος, όπως επισήμανε, βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο καμπής, όπου η...
Banks.com.gr · πριν από 1 ημέρα 7 ώρες ·




Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.