Η "χρήση" του αθηναϊκού ουρανού θα έπρεπε να είναι πολύ ακριβότερη

Η αναστάτωση που προκλήθηκε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας από την διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας αθλητικών με drone στον νυχτερινό αθηναϊκό ουρανό, ήταν τουλάχιστον ασύμμετρη και υπερβολική. Θα έπρεπε βέβαια να θεωρείται αναμενόμενο κάτι τέτοιο σε αυτή τη χώρα, όπου φαίνεται ότι είναι δύσκολο να παρουσιάζονται τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Αφότου έγιναν ανακοινώσεις από τα υπουργεία, κατατέθηκαν μηνύσεις, έπεσε η γνωστή κλωτσοπατινάδα στα κοινωνικά δίκτυα και πολιτικά πρόσωπα...

Reporter.gr   ·   πριν από 10 ώρες 59 λεπτά  ·   

Reporter.gr

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation