ICAP: Αύξηση πωλήσεων τα τελευταία χρόνια στα καλλυντικά

καλλυντικών στην ελληνική αγορά τα τελευταία έτη, τάση η οποία οφείλεται, εν μέρει, και στις ανατιμήσεις των προϊόντων, σύμφωνα με κλαδική έρευνα της ICAP. Αναμφισβήτητα, οι πληθωριστικές πιέσεις των τελευταίων ετών οι οποίες οδηγούν στη μείωση του εισοδήματος των καταναλωτών σε όρους αγοραστικής δύναμης, η αύξηση στις τιμές των πρώτων υλών καλλυντικών και κατ' επέκταση στην τελική τιμή των προϊόντων δυσχεραίνουν την απρόσκοπτη ανάπτυξη και ενίσχυση του "τζίρου" των εταιρειών που...

Powergame.gr   ·   πριν από 10 ημέρες 19 ώρες  ·   

Άρθρα

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation