Σούπερ μάρκετ: Νέα ήθη στην τιμολόγηση με "ψαλίδι" στις προσφορές

Αισθητή και ταχεία είναι η μείωση των προωθητικών-εκπτωτικών ενεργειών στα βασικά καταναλωτικά αγαθά που πωλούνται από τα ελληνικά σούπερ μάρκετ. Σε μία αγορά όπως η ελληνική, η οποία έχει εθιστεί, τρόπον τινά, στη διάθεση προϊόντων υπό καθεστώς προσφοράς στα ράφια, με τους καταναλωτές να εξελίσσονται τα προηγούμενα χρόνια σε κυνηγούς προσφορών, τα δεδομένα φαίνεται να αλλάζουν. Τα στοιχεία της NielsenIQ, η οποία μετράει τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, δείχνουν ότι στο διάστημα από 30...

Dimokratiki.gr   ·   πριν από 6 ημέρες 14 ώρες  ·   

Dimokratiki.gr

Άρθρα

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία

      Palo presentation