Σούπερ μάρκετ: Νέα ήθη στην τιμολόγηση με "ψαλίδι" στις προσφορές
Αισθητή και ταχεία είναι η μείωση των προωθητικών-εκπτωτικών ενεργειών στα βασικά καταναλωτικά αγαθά που πωλούνται από τα ελληνικά σούπερ μάρκετ. Σε μία αγορά όπως η ελληνική, η οποία έχει εθιστεί, τρόπον τινά, στη διάθεση προϊόντων υπό καθεστώς προσφοράς στα ράφια, με τους καταναλωτές να εξελίσσονται τα προηγούμενα χρόνια σε κυνηγούς προσφορών, τα δεδομένα φαίνεται να αλλάζουν. Τα στοιχεία της NielsenIQ, η οποία μετράει τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, δείχνουν ότι στο διάστημα από 30...
Dimokratiki.gr · πριν από 6 ημέρες 14 ώρες ·
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.