Ξαναγράφοντας την Ιστορία

Πριν κάποια χρόνια, σε ένα συνέδριο διαφημιστών, ειδικών του μάρκετινγκ, επικοινωνιολόγων και σχετικών επαγγελματιών στις Βρυξέλλες μάς είχαν εξηγήσει ότι η πιο δύσκολη διαφημιστική και ταυτοχρόνως επιχειρηματική δουλειά είναι το rebranding. Γιατί; Επειδή ουσιαστικά απαιτεί να διαμορφώσεις ένα νέο προϊόν που θα απευθύνεται σε νέο κοινό αλλά θα κρατάει τα επιτυχημένα στοιχεία του παλιού. Και γι' αυτό οι ειδικοί στο rebranding είναι ίσως οι πιο καλοπληρωμένοι του κλάδου. Πρωτοπόρα προσπάθεια του...

Tovima.gr   ·   πριν από 8 ημέρες 13 ώρες  ·   

Tovima.gr

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation