Κύμα νέων ξένων αλυσίδων στην ξενοδοχειακή αγορά

Επί χρόνια η Ελλάδα είχε γίνει συνώνυμο με το τουριστικό μοντέλο "ήλιος και θάλασσα". Ωστόσο η εικόνα αυτή αλλάζει. Πέρα από τα παραδοσιακά resorts, οι μεγάλες αλυσίδες επιλέγουν πλέον και τα αστικά κέντρα της χώρας ως πεδίο ανάπτυξης. Η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο μπαίνουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών, λόγω της σταθερής ανόδου του city break τουρισμού. Ειδικότερα, η πρωτεύουσα φέρει έντονο το στίγμα διεθνών ξενοδοχειακών brands. Μεγάλες αλυσίδες, όπως η Hilton, η...

Dimokratiki.gr   ·   πριν από 6 ώρες 23 λεπτά  ·   

Dimokratiki.gr

Άρθρα

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation