NielsenIQ: Ποια είναι η αγοραστική συμπεριφορά των τουριστών στην Ελλάδα

Οι τουρίστες δεν φαίνεται να περιορίζονται σε αγορές αναμνηστικών ή εστίασης αλλά πραγματοποιούν ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων προϊόντων κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με την μελέτη της NielsenIQ με τίτλο: "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Προϊόντα ελληνικής προέλευσης Συγκεκριμένα, το 94% των επισκεπτών αγόρασε είδη grocery, με το εμφιαλωμένο νερό να καταγράφει εντυπωσιακή διείσδυση 82%, ενώ η μπύρα ακολουθεί με 41%. 'Οπως...

Dimokratiki.gr   ·   πριν από 5 ημέρες 20 ώρες  ·   

Dimokratiki.gr

Άρθρα

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation