Το τρένο της Πελοποννήσου - Αλήθειες και ψέματα
Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2025 09:44 Η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου έρχεται ξανά στο προσκήνιο, τώρα μάλιστα πιο δυνατά μετά την μελέτη του ΤΕΕ για λειτουργία ποδηλατόδρομου ( έτσι την είδε κάποια φαεινή και πολύ ..... προχώ ιδέα ). Η " πάλη των γραμμών" ξανά μπροστά λοιπόν σαν την κρίσιμη διελκυστίνδα προσφοράς και αντιπροσφοράς, αλήθειας και ψέματος. Η κατανόηση του μείζονος πραγματικά ζητήματος της σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο στη γραμμή Κόρινθος- Αργος- Τρίπολη- Καλαμάτα, αξίζει μια σύντομη αναφορά στους λόγους για τους οποίους έκλεισε το 2011 . Πρώτα ήταν το λειτουργικό έλλειμμα του, το οποίο ανερχόταν στο ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ σε μηνιαία βάση για να έχουμε κατά νου περί τίνος πρόκειται. Σημειωτέον από το 2ο ΚΠΣ είχαν δαπανηθεί περίπου 75 εκατομμύρια ευρώ για την συντήρηση του και τον υποτίθεται εκσυγχρονισμό του. Μετά το δίκτυο αυτό το λεγόμενο και μετρικό είχε κατασκευασθεί όπως και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(32)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(32)
- Θεσσαλία(229)
- Θεσσαλονίκη(17)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(151)
- Μακεδoνία(44)
- Πελοπόννησος(66)
- Στερεά Ελλάδα(102)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.