Έρχονται σημαντικές αλλαγές στην πολιτική διαφήμιση: Τέλος στις στοχευμένες καμπάνιες μέσω Facebook
Παρά το γεγονός ότι οι επόμενες εθνικές κάλπες έχουν προγραμματιστεί για τον Ιούνιο 2027, κάτι που σημαίνει πως εάν δεν προκηρυχθούν πρόωρες εκλογές απέχουν περίπου δύο χρόνια από σήμερα, η κυβέρνηση και το υπουργείο Εσωτερικών επιχειρούν να διαμορφώσουν ένα νέο τοπίο στην πολιτική διαφήμιση. Με νέο νομοσχέδιο, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί προσεχώς προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή θα προβλέπεται μια σειρά νέων σημαντικών ρυθμίσεων που θα καλύπτουν όλα τα μέσα προβολής: από τις εφημερίδες, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, μέχρι τις διαδικτυακές πλατφόρμες, τις εφαρμογές για κινητά και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Επί της ουσίας το σχέδιο νόμου του υπουργού Εσωτερικών, Θεόδωρου Λιβάνιου, αποσκοπεί στην εφαρμογή του κανονισμού 2024/900 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θεσπίστηκε για τη διαφάνεια και την ασφάλεια της πολιτικής διαφήμισης. Στόχος είναι η ενίσχυση της λογοδοσίας, η προστασία της δημοκρατικής διαδικασίας και η διασφάλιση των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(36)
- Άμυνα(45)
- Αστυνομικά(19)
- Εκπαίδευση(252)
- Εργασία(113)
- Θρησκεία(15)
- Κοινωνία(606)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(728)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.