Η αναγκαιότητα αξιολόγησης στο δημόσιο τομέα στην Ελλάδα: Η παιδεία ως κρίσιμο πεδίο μεταρρύθμισης
Η αξιολόγηση στον δημόσιο τομέα αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης δημόσιας διοίκησης, θεμελιωμένη στην αρχή της λογοδοσίας και της αποτελεσματικότητας. Ειδικότερα στον τομέα της παιδείας, η ανάγκη για ένα συνεκτικό και αδιάβλητο σύστημα αξιολόγησης καθίσταται επιτακτική, όχι μόνο για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και για την εξασφάλιση της κοινωνικής δικαιοσύνης και, της οικονομικής ανάπτυξης. Η ιστορική εμπειρία μαρτυρεί ότι ήδη από τον 19ο αιώνα η ανάγκη για συστηματική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών υπήρξε κεντρικό ζητούμενο των μεταρρυθμιστικών πρωτοβουλιών. Εμβληματικό παράδειγμα αποτελεί η πολιτική του Jules Ferry στη Γαλλία, ο οποίος, θεσπίζοντας την υποχρεωτική, δωρεάν και κοσμική εκπαίδευση, συνδύασε την αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας με την επιμόρφωση, την εποπτεία και την αξιολόγηση των διδασκόντων, αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό τους ρόλο στην οικοδόμηση ενός δημοκρατικού κράτους. Αντίστοιχα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(12)
- Άμυνα(63)
- Αστυνομικά(83)
- Εκπαίδευση(138)
- Εργασία(76)
- Θρησκεία(1)
- Κοινωνία(476)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(403)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.