Η Εξαργύρωση του Ιερού, όταν το Αρχαίο Δράμα γίνεται πλατφόρμα
Το αρχαίο δράμα, κατά την παράδοση, δεν είναι απλώς μία μορφή ψυχαγωγίας αλλά ένας διδακτικός θεσμός, μία σκηνική μεταφορά ηθικών διλημμάτων, στοχασμών και υπαρξιακών κρίσεων. Η διδασκαλία όμως, προϋποθέτει την ύπαρξη διδασκάλου, όχι απλώς εκφωνητή κειμένου, αλλά φορέα σκέψης, κρίσης και πνευματικής επεξεργασίας. Εάν αυτός λείπει, η παράσταση δε "διδάσκει"· απλώς διαφημίζει, τον εαυτό της, ή τη συγκυρία. Είναι εύλογο να αναρωτηθεί κανείς εάν οι υποτιθέμενοι "διδάσκαλοι" του αρχαίου δράματος έχουν τη στοιχειώδη ικανότητα να κατανοήσουν, πόσο μάλλον να εκφράσουν σκηνικά, την πολυπλοκότητα της τραγωδίας. Αν αφαιρέσει κανείς από τα χέρια τους το θεατρικό κείμενο, πόσοι εξ αυτών μπορούν να αρθρώσουν ένα επιχείρημα με αρχή, μέση και τέλος; Και σε ποιο βαθμό η παρουσία τους σε χώρους όπως το Ηρώδειο, οφείλεται σε αξιοκρατική επιλογή και όχι σε δικτύωση, μόδα ή συμμόρφωση με το πολιτικώς επιθυμητό; Η παράσταση του Ιππόλυτου στο Ηρώδειο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(20)
- Άμυνα(98)
- Αστυνομικά(105)
- Εκπαίδευση(137)
- Εργασία(106)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(471)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(404)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.