Πιέζουν να μπουν στις ράγες: Η Ηλεία συζητά και ανησυχεί για το τρένο
Παρέμβαση Λουλούδη για ενιαίο μέτωπο διεκδίκησης 12 Νοέ. 2025 10:00 Απόστολος Αναστασόπουλος Η απουσία της Πελοποννήσου και ειδικότερα της Πάτρας από τον σχεδιασμό των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών δικτύων έως το 2040 προκαλεί έντονο προβληματισμό στους παραγωγικούς και θεσμικούς φορείς της περιοχής. Η αποκάλυψη ότι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, με το σημαντικότερο λιμάνι της δυτικής χώρας και βασική πύλη προς την Ιταλία, παραμένει εκτός του νέου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χάρτη, αναδεικνύει τις χρόνιες αδυναμίες της χώρας στη χάραξη στρατηγικής για τις υποδομές της Δυτικής Ελλάδας. Το πρόβλημα συνδέεται άμεσα με την απουσία χρηματοδότησης, καθώς ο ευρωπαϊκός χρηματοδοτικός πυλώνας CEF 2 (Connecting Europe Facility) έκλεισε το καλοκαίρι, αφήνοντας την Πάτρα εκτός επιλέξιμων έργων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση στρέφεται πλέον σε έργα με διασυνοριακή διάσταση ή ώριμη μελετητική και χρηματοδοτική προετοιμασία, όροι που -δυστυχώς- δεν πληρούνται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(37)
- Άμυνα(41)
- Αστυνομικά(44)
- Εκπαίδευση(253)
- Εργασία(66)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(647)
- Νομικά(25)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(760)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.