Πόσο κρατάνε τα "καλά νέα"; Η επικοινωνιακή αντεπίθεση που θέλει το Μαξίμου και οι επικριτές
Τα συρτάρια του Μεγάρου Μαξίμου, όπως και πολλών υπουργείων που ασχολούνται με θέματα που άπτονται της καθημερινότητας των πολιτών, ανοιγοκλείνουν το τελευταίο διάστημα με συχνότητα μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά. Οι συνεργάτες του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη που είναι επιφορτισμένοι με την προώθηση του κυβερνητικού έργου αναζητούν "ώριμα" θέματα, τα οποία να μπορούν να επικοινωνηθούν στην κοινή γνώμη ως "καλά νέα" για την κοινωνία. "Οι πολίτες έχουν μπουχτίσει από εξαγγελίες και με δεδομένο ότι βρισκόμαστε ήδη εβδομήντα μήνες στην εξουσία εκείνο που θέλουν από εμάς είναι ανακοινώσεις για απτά αποτελέσματα από τη διακυβέρνησή μας" είναι η πεποίθηση που έχει εμπεδωθεί στον κύκλο των ανθρώπων που συγκροτούν το πρωθυπουργικό επιτελείο. Προς αυτή την κατεύθυνση, άλλωστε, οδηγούν και τα ευρήματα των στοχευμένων μετρήσεων για τις διαθέσεις της κοινής γνώμης που οργανώνουν σε τακτική βάση μέσω των λεγόμενων focus groups οι συνεργάτες του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(59)
- Αστυνομικά(97)
- Εκπαίδευση(145)
- Εργασία(84)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(484)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(450)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.