Ψηφιακή πολιτική: Ο Μητσοτάκης, ο Ανδρουλάκης και ο Τσίπρας στην εποχή των social media
Η πολιτική επικοινωνία περνά πλέον μέσα από οθόνες - από το Facebook και το Twitter (X) έως το Instagram, το TikTok και το YouTube. Τρεις κορυφαίοι Έλληνες πολιτικοί ηγέτες - ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης και ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας - έχουν υιοθετήσει δυναμικές ψηφιακές στρατηγικές για να συνδεθούν με το κοινό τους την περίοδο 2023-2025. Στο διάστημα αυτό, τα social media έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής τους παρουσίας, με τον καθένα να προσεγγίζει διαφορετικά τις πλατφόρμες και το κοινό του. Ακολουθεί μια αναλυτική ματιά στη στρατηγική του καθενός, τα καλά παραδείγματα, τις διαφοροποιήσεις ανά πλατφόρμα και τον τρόπο που προσεγγίζουν τους πολίτες - από την αυθεντικότητα και το προσωπικό branding μέχρι την αλληλεπίδραση και το στοχευμένο μήνυμα.Κυριάκος Μητσοτάκης: Θεσμικό προφίλ με ανθρώπινη πινελιά στα social media Ως εν ενεργεία πρωθυπουργός και πρόεδρος της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(26)
- Αστυνομικά(15)
- Εκπαίδευση(263)
- Εργασία(46)
- Θρησκεία(42)
- Κοινωνία(590)
- Νομικά(15)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(608)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.