πριν από  1 ημέρα 11 ώρες

Newpost.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η πολιτική επικοινωνία περνά πλέον μέσα από οθόνες - από το Facebook και το Twitter (X) έως το Instagram, το TikTok και το YouTube. Τρεις κορυφαίοι Έλληνες πολιτικοί ηγέτες - ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης και ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας - έχουν υιοθετήσει δυναμικές ψηφιακές στρατηγικές για να συνδεθούν με το κοινό τους την περίοδο 2023-2025. Στο διάστημα αυτό, τα social media έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής τους παρουσίας, με τον καθένα να προσεγγίζει διαφορετικά τις πλατφόρμες και το κοινό του. Ακολουθεί μια αναλυτική ματιά στη στρατηγική του καθενός, τα καλά παραδείγματα, τις διαφοροποιήσεις ανά πλατφόρμα και τον τρόπο που προσεγγίζουν τους πολίτες - από την αυθεντικότητα και το προσωπικό branding μέχρι την αλληλεπίδραση και το στοχευμένο μήνυμα.Κυριάκος Μητσοτάκης: Θεσμικό προφίλ με ανθρώπινη πινελιά στα social media Ως εν ενεργεία πρωθυπουργός και πρόεδρος της...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Πολιτική
    Palo presentation