Πώς θα κάνουμε εκλογές χωρίς τα social media
Πριν λίγες ημέρες η εταιρεία Meta στην οποία ανήκουν μεταξύ άλλων τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Instagram ανακοίνωσε ότι απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις και τα κοινωνικά μηνύματα στις πλατφόρμες της. Η απαγόρευση ισχύει από τις 6 Οκτωβρίου 2025. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Meta, το YouTube ανακοίνωσε ότι δεν θα προβάλλει πολιτικές διαφημίσεις από τον Ιανουάριο του 2006. Δίκτυα όπως το LinkedIn και το TikTok έχουν ήδη επιβάλλει ανάλογες απαγορεύσεις. Σε μια εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης η απόφαση αυτή αναμένεται να έχει απρόβλεπτες επιπτώσεις στις μελλοντικές εκλογικές αναμετρήσεις. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση "η Meta σταματά όλες τις διαφημίσεις πολιτικού, εκλογικού και κοινωνικού περιεχομένου στην ΕΕ, λόγω των κανονισμών της ΕΕ για τη Διαφάνεια και Στόχευση Πολιτικών Διαφημίσεων (Transparency and Targeting of Political Advertising - TTPA)".Newsletter Η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(26)
- Άμυνα(18)
- Αστυνομικά(18)
- Εκπαίδευση(277)
- Εργασία(27)
- Θρησκεία(11)
- Κοινωνία(516)
- Νομικά(24)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(792)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.