Rebranding Τσίπρα με φόντο τη ΔΕΘ - Επιστροφή με λαϊκισμό και τυχοδιωκτισμό
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ Ο Αλέξης Τσίπρας, αποσυρμένος στο Σούνιο για να συγγράψει το αφήγημα της προσωπικής του πολιτικής "ανάστασης", εμφανίζεται αποφασισμένος να επιστρέψει στην επικαιρότητα - όχι με νέα πολιτική πρόταση, αλλά με έναν συνδυασμό παλιού, δοκιμασμένου λαϊκισμού και καιροσκοπικής τοποθέτησης. Η χρονική επιλογή της παρουσίας του στο συνέδριο του Economist, λίγες μόλις ημέρες πριν από τις εξαγγελίες Μητσοτάκη στη ΔΕΘ, δεν είναι καθόλου τυχαία. Είναι μια επικοινωνιακή κίνηση πανικού: να προλάβει να "φωτογραφηθεί", πριν χαθεί εντελώς από τον δημόσιο διάλογο. Το δήθεν "rebranding" του Αλέξη Τσίπρα μοιάζει περισσότερο με ένα προσωπικό στοίχημα ματαιοδοξίας, παρά με ειλικρινή επανατοποθέτηση. Η επιλογή του Αλέξη Τσίπρα να εμφανιστεί ως κεντρικός ομιλητής στο συνέδριο του Economist, δίπλα στον Μπόρις Τζόνσον, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια αγωνιώδη προσπάθεια να ξαναμπεί στο παιχνίδι της δημοσιότητας. Χωρίς θεσμικό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(15)
- Αστυνομικά(30)
- Εκπαίδευση(253)
- Εργασία(21)
- Θρησκεία(12)
- Κοινωνία(588)
- Νομικά(16)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(411)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.