Το "rebranding Μητσοτάκη"
Η έκπληξη που φημολογούνταν ότι επεφύλασσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις ανακοινώσεις του περασμένου Σαββατοκύριακου στη ΔΕΘ δεν ήταν τελικά στο "πακέτο" των μέτρων που εξήγγειλε αλλά στο "περιτύλιγμα" που χρησιμοποίησε για να επικοινωνηθούν οι φοροελαφρύνσεις που ανακοινώθηκαν και είχαν ως κύριο αποδέκτη τη μεσαία τάξη που το τελευταίο διάστημα απέστρεφε όλο και περισσότερο το βλέμμα από την κυβερνητική παράταξη. Επειτα από πολλή μελέτη της κατάστασης που είχε δημιουργηθεί και έδειχνε να είναι δυσχερής για το Μέγαρο Μαξίμου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη αποφασισμένος να παίξει ένα από το τελευταία του χαρτιά, που είναι να επιχειρήσει το δικό του "rebranding" και να ανατρέψει τη δυσμενή συνθήκη που έχει επικρατήσει στην κοινωνία για τον ίδιο και την κυβέρνησή του, όπως δείχνουν όλες οι δημοσκοπήσεις, αλλά και να "σπάσει" την πολιτική απομόνωση στην οποία βρίσκεται τα δύο τελευταία χρόνια. Σε αυτό το πλαίσιο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(73)
- Άμυνα(46)
- Αστυνομικά(26)
- Εκπαίδευση(248)
- Εργασία(19)
- Θρησκεία(20)
- Κοινωνία(557)
- Νομικά(18)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(565)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.