πριν από  6 ώρες 9 λεπτά

Pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom | email: info@pronews.gr Σύμφωνα με τα δεδομένα της πλατφόρμας 1link Service Network της Epyx, ο εξηλεκτρισμός των στόλων συνεπάγεται σαφή επιβάρυνση στο κονδύλι για τα λάστιχα όσον αφορά τις επιχειρήσεις. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζουν πιο γρήγορη φθορά των ελαστικών τους σε σύγκριση με τα αντίστοιχα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά μέσο όρο, η πρώτη αντικατάσταση ελαστικών στα ηλεκτρικά γίνεται ύστερα από 336 ημέρες και 23.000 km, έναντι 383 ημερών και 29.500 km για τα θερμικά μοντέλα -στοιχείο που επιβεβαιώνουν και οι ίδιοι οι κατασκευαστές ελαστικών. Η Michelin εκτιμά ότι η φθορά είναι έως και 20% ταχύτερη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εξαιτίας του μεγαλύτερου βάρους και της υψηλής ροπής που ασκείται κατά την επιτάχυνση. Παράγοντες που αυξάνουν τον λογαριασμό των εταιρειών σε... λάστιχο. Η μελέτη επισημαίνει επίσης ότι το κόστος αγοράς ελαστικών για ηλεκτρικά είναι σχεδόν 30% υψηλότερο. "Ο κλάδος ήλπιζε πως με τη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Θρησκεία
    Palo presentation