πριν από  1 ημέρα 7 ώρες

Naftemporiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Από την έντυπη έκδοση Αντώνης Τσιμπλάκης • [email protected] Στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου καταγράφεται η τελευταία παραγγελία ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας για ναυπήγηση bulk carriers . Ήταν η παραγγελία της DryDel, συμφερόντων Κώστα Δελαπόρτα, σε ιαπωνικές κλίνες. Από τότε και εδώ και περίπου επτά μήνες, οι Έλληνες εφοπλιστές απέχουν από τις ναυπηγήσεις νέων φορτηγών πλοίων, σύμφωνα με την ανάλυση που πραγματοποίησε για τη "Ν" η κ. Χαρά Γεωργούση, Head of Valuations της Allied QuantumSea. Αντίθετα, και παρά την κάμψη, η εικόνα στον άλλο μεγάλο τομέα όπου οι "Greeks" κυριαρχούν, τα δεξαμενόπλοια, είναι εμφανώς καλύτερη και κινείται στις μέσες τιμές της τελευταίας 10ετίας. Στα bulk carriers, η στάση των Ελλήνων πλοιοκτητών, σύμφωνα με την ανάλυση της Allied, είναι ιδιαίτερα ενδεικτική της ευρύτερης στρατηγικής συγκράτησης που επικρατεί στην αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία των διεθνών orderbooks, κατά το α' εξάμηνο του 2025 δεν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ναυτιλία
      Palo presentation