Ευρωβαρόμετρο: Τα social media διαλέγουν οι Έλληνες για να ενημερωθούν
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προτιμούν οι Ευρωπαίοι πολίτες για την ενημέρωσή τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Ευρωβαρόμετρου. Σύμφωνα με την έρευνα flash Ευρωβαρόμετρο "Social Media 2025", η έκθεση σε παραπληροφόρηση και ψευδείς ειδήσεις συνεχίζει να αποτελεί σημαντική πρόκληση για όλη την ΕΕ. Μόλις το 34% προτιμά εφημερίδες Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον το κυρίαρχο μέσο ενημέρωσης για πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα για την πλειοψηφία των πολιτών στην Ελλάδα. Πάνω από πέντε στους δέκα (56%) χρησιμοποιούν στην Ελλάδα πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθούν και δεύτερη έρχεται η τηλεόραση (54%), σε αντίθεση με τον μέσο όρο της ΕΕ που φαίνεται να προτιμά ακόμα την τηλεόραση για να ενημερωθεί (71%). Αξίζει να σημειωθεί πως μόλις το 34% των πολιτών στην Ελλάδα επιλέγουν να ενημερωθούν άμεσα από εφημερίδες, περιοδικά και διαδικτυακές εκδόσεις, τη στιγμή που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος φτάνει το 41%. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τα αποτελέσματα της έρευνας flash Ευρωβαρόμετρο "Social Media 2025", που διεξήχθη τον Ιούνιο του 2025, δημοσίευσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η έρευνα καταδεικνύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί σε βασική πηγή ενημέρωσης για μεγάλο μέρος των πολιτών, και στην Ελλάδα, ενώ η έκθεση σε παραπληροφόρηση και ψευδείς ειδήσεις συνεχίζει να αποτελεί...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(37)
- Άμυνα(32)
- Αστυνομικά(36)
- Εκπαίδευση(326)
- Εργασία(39)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(571)
- Νομικά(21)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(721)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.