πριν από  6 ώρες 21 λεπτά

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η αγορά είναι γεμάτη προϊόντα που, χάρη στην έξυπνη χρήση λέξεων και εικόνων, παρουσιάζονται ως υγιεινές επιλογές. Όμως, πίσω από τις ετικέτες αυτές, πολλές φορές κρύβεται μια παραπλανητική στρατηγική: το λεγόμενο healthwashing. Σε αντίθεση με την καθαρά ψευδή διαφήμιση, το healthwashing βασίζεται στην επιδέξια διατύπωση και την προβολή επιλεγμένων χαρακτηριστικών που δημιουργούν την εντύπωση ότι το προϊόν είναι θρεπτικό ή ευεργετικό για την υγεία. Πρόκειται για μια τεχνική που εκμεταλλεύεται την καταναλωτική ψυχολογία, χρησιμοποιώντας λέξεις και εικόνες για να ενισχύσει θετικούς συσχετισμούς. Ο εγκέφαλός μας, προκειμένου να παίρνει γρήγορες αποφάσεις μέσα σε ένα περιβάλλον με άπειρες επιλογές (όπως ένα σούπερ μάρκετ), χρησιμοποιεί νοητικές συντομεύσεις. Αν δούμε π.χ. μια ετικέτα που αναγράφει "ολικής αλέσεως", "χωρίς συντηρητικά" ή "με φρούτα", ενδεχομένως να παραβλέψουμε ότι το προϊόν είναι γεμάτο ζάχαρη. Το "εφέ του φωτοστέφανου"...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κοινωνία
    Palo presentation